Me llamo Miquel Díaz y soy ilustrador.

Bienvenidos a mi página, visiten a sus anchas y escríbanme siempre que quieran

Osset de Gominola Polar

Primer de tot vaig buscar una imatge de 2 ossos polars.















Volía un fons mes interessant, així que vaig afegir-hi un paisatge de la Antártida.











Després em vaig fer amb una imatge d'un osset de gominola,




















Vaig invertir la imatge y cambiar el color de roig a taronja, després el vaig partir en trossos per extremitats y vaig anar deformant aquestes sobre la imatge real de l´òs per a que prengués la mateixa posició. Després vaig possar més trossos de l'os de gominola per a cobrir zones que habien quedat descovertes, y vaig afegir brillos de gominola y vaig enfosquir zones on volia ombres. Finalment hi vaig possar una cara real d'òs superpossada a la textura de gominola i una ombra deformada d'una altra fotografia d'osset de gominola.













El resultat final.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidores